Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Wednesday, June 1, 2011

Terengganu Bakal ke Eropah, Kelantan?

Mengulas laporan Kosmo pada hari ini, Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said mengumumkan ganjaran besar yang bakal dimiliki oleh pemain Terengganu sekiranya berjaya merampas 2 buah piala yang turut diidamkan Kelantan. Terengganu bakal disajikan dengan lawatan ke negara-negara Eropah sekiranya berjaya menewaskan Kelantan dalam Final Piala FA dan Liga Super 2011 nanti.

Ganjaran tersebut pasti akan menaikkan lagi semangat pemain Terengganu untuk memenangi 2 buah piala besar tersebut. Inilah politik bola sepak tanah air yang sentiasa berlaku apabila berada di saat genting. Apa-apa pun, tahniah kepada Terengganu. Kita hormati matlamat dan semangat perjuangan mereka untuk menjulang Piala FA dan Liga Super.

Jika Akhir Piala Malaysia, pemain Kelantan dihadiahkan dengan lawatan umrah ke Mekah, bagaimana pula dengan tahun ini? Masih dalam tanda tanya. Ada ke tidak? Pastinya ada akan tetapi masih dirahsiakan.. Itulah yang menjadi tanda tanya. Pihak pengurusan pastinya akan berbuat sesuatu untuk memastikan piala milik kita. Bukan sahaja ganjaran kepada pemain, malah kepada peminat setia yang selama ini tidak pernah jemu menyokong pasukan kesayangan, The Red Warriors.

Dengan harapan dan matlamat yang jelas, tinggal hari perlawanan sahaja untuk kedua-dua pasukan bermain mati-matian. Aksi perlawanan berkualiti dan kekuatan sebenar akan dapat disaksikan pada malam perlawanan akhir nanti. Sama-samalah kita doakan pasukan kesayangan kita berjaya membawa pulang piala ke tanah air, Kelate kito...

No comments:

Post a Comment