Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Saturday, June 4, 2011

Kelantan Cipta Sejarah Jika...

Mengulas kembali petikan Presiden KAFA, Tan Sri Annuar Musa dalam ruangan facebooknya, Kelantan akan cipta sejarah jika berjaya memenangi Piala FA dan Liga Super musim ni.. Menurut beliau, tidak pernah lagi dalam sejarah Malaysia, mana-mana pasukan memenangi 5 buah piala berturut-turut. Jika itu mampu dilakukan Kelantan, maka rekod baru dan sejarah akan tercipta..

Petikan tulisan Tan Sri adalah seperti berikut:


"Ketahuilah bahawa sekiranya kita memenangi kedua dua juara LIGA DAN FA bererti KELANTAN cipta sejarah menjadi antara yg pertama merangkul 5 piala in a row…msia cup,gold cup,charity SAS cup,..SUPER LEAGUE N FA CUP..yg sy rasa belum di cipta mana2 negeri..SEKIRANYA INI TERCIPTA MEREKA WAJAR MENERIMA SATU ANUGERAH(YG telah sy maklum pd mereka)yg besar nilainya..SAYA sendiri Dan kafa akan memberikan hadiah itu .."

Sebelumnya Tan Sri menyifatkan Kelantan bakal berhadapan dengan team yang kuat dari banyak aspek, justeru kita perlu bermain habis-habisan untuk mencipta rekod. Tiada apa yang mustahil. Prinsip TheRedWarriors, we respect all but fear none.. Semoga Piala FA dan Liga Super milik kita untuk tahun ini.. InsyaAllah..

"Harus diingat TRW bakal bertemu satu pasukan yg paling mantap musim ini..paling kukuh kewangannya..paling kanan pengurusannya..paling lama teamworknya..dan antara yg paling ramai Pemain kebangsaannya Dan top scorernya..melepas gol paling rendah dan jaringan antara paling Tinggi..Dan kita terpaksa bertandang ke lamannya…INILAH CABARAN..HANYA YG TERBAIK AKAN MENANG DAN TRW MAHU MUNCUL YG TERBAIK ITU..!!"

No comments:

Post a Comment