Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Wednesday, May 25, 2011

Penaja Baru Terengganu (Top IT)

Perlawanan akhir Piala FA masih belum bermula, Terengganu sudah pun mendapat penaja baru daripada sebuah syarikat komputer milik kerajaan negeri mereka, Top IT. Terengganu yang diwawarkan bakal menjulang dua buah Piala musim ini iaitu Piala FA dan Liga Super, semakin mencuri tumpuan selepas mencatatkan kemenangan demi kemenangan berbanding Kelantan yang ketika ini masih tetap unggul di puncak liga.

Mungkin berita-berita yang disiarkan bertujuan sedikit sebanyak menjatuhkan moral pemain dan penyokong Kelantan, namun kita tidak pernah gentar dengan khabar angin tersebut. Kelantan juga berada di landasan terbaik untuk merangkul kedua-dua Piala, tidak ada bezanya. Mungkin yang menjadi tanda tanya ialah keputusan seri Kelantan lawan Harimau Muda baru-baru ini dan perlawanan akan datang Kelantan yang bakal berhadapan dengan Team yang agak kuat seperti T-Team, Pahang dan Terengganu sendiri sebelum beraksi di Final Piala FA.

Pastinya pasukan lain juga tidak senang dengan aksi cemerlang Kelantan akan bermain habis-habisan untuk mengikat Kelantan, kita perlu berhati-hati. Situasi sukar memang tidak dapat dinafikan. Dengan permainan yang berbaki sedikit saja lagi, Kelantan tidak boleh tewas. Itulah cabaran yang paling mencabar perlu dihadapi oleh pemain Kelantan.

Jika dibandingkan dengan penaja, Kelantan sudah penuh dengan tajaan. Jersi Kelantan sudah penuh dengan lambang-lambang penaja segenap ruang. Bukan berlagak, tapi sebenarnya kita tidak ada masalah n isu dengan soal tajaan. Ketika ini, barisan Penaja Kelantan adalah:

1. Happy (Penaja Utama)
2. Sinar Harian
3. Al-Jabbar Group
4. Yusmira Trading
5. Al-Hamra Group
6. UMBRO
7. TRW Station

Jadi soal tajaan memang kita tidak mengalami masalah berbanding pasukan lain, kita yang terbaik. Kelebihan juga kepada Kelantan yang mempunyai penyokong yang tidak dapat ditemui dari mana-mana pasukan. Dari permulaan Liga, stadium terutamanya Stadium Sultan Muhammad ke-IV tidak pernah lekang dengan ribuan penyokong. Begitu juga jika Kelantan bermain di mana-mana stadium sekalipun.

Penaja Pasukan Kelantan Ramai, Penyokong Pasukan Kelantan lagi Ramai..
Ramai-ramai kito GOMO!

1 comment:

  1. mapuh gi arrr!!!!!!!!! Ganu hebakk agi nok kabbo!!!!!!!!

    ReplyDelete