Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Friday, April 6, 2012

Ghaddar Ledak Hatrik

Tatkala TSAM menerima hukuman yang dianggap pedih untuk diterima hanya kerana ingin melihat skuad kebangsaan terus maju kehadapan, Ghaddar sedikit sebanyak mengubat kedukaan TSAM apabila berjaya menjaringkan gol untuk pasukan Kelantan menerusi jaringan padang dan bukan lagi penalti. Mungkin beraksi di halaman sendiri memberi kelebihan bagi beliau yang telah sekian lama kemarau gol. Apa yang lebih menarik, Ghaddar meledak 3 gol untuk menundukkan Arema Indonesia dan Kelantan melonjak terus ke tangga kedua peringkat kumpulan Piala AFC.

Diharap permulaan yang baik ini dapat diteruskan lagi oleh Ghaddar. Tidak dapat dinafikan, ramai penyokong Kelantan meminati corak permainan Ghaddar yang bijak menggelecek dan mampu memegang bola dengan lama. Ghaddar juga setaraf dengan penyerang sensasi Kelantan, Mat Yo namun mungkin faktor persefahaman masih menghantui beliau.

Ghaddar tidak fasig berbahasa Inggeris, apatah lagi bahasa Kelantan. Namun ramai yang percaya, Ghaddar akan belajar dialek Kelantan dalam masa yang singkat. Siapa pun pasti akan terikut dengan mudah..

Semoga Ghaddar dapat meneruskan rentak cemerlang beliau bersama Kelantan dalam Piala AFC sekurang-kurangnya membawa Kelantan ke satu lagi peringkat yang dikenali oleh seluruh kelab di asia. Biarpun TSAM tidak boleh bersama untuk memperjuangkan nasib The Red Warriors, namun semangat dan corak pentadbiran TSAM sudah pasti akan diwarisi dan diteruskan oleh pengganti beliau.

Terima kasih TSAM. Terima kasih Ghaddar. Terima kasih The Red Warriors. Gomo KELATE Gomo!!!

No comments:

Post a Comment