Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Friday, February 24, 2012

Peter Butler Direhatkan Serta Merta

Disebalik kemerosotan pasukan TheRedWarriors sejak akhir-akhir ini, ternyata ada pergolakkan berlaku di bahagian dalaman pengurusan yang melibatkan pengurusan KAFA yang diketuai presiden TSAM dan Ketua jurulatih Peter Butler.

Maklumat selajutnya boleh dibaca balik dalam laporan Harian Metro hari ini.

Link laporan Harian Metro

Perkara sebegini seolah-olah satu petanda awal kejatuhan zaman The Red Warriors jika ia tidak diselesaikan secepat mungkin. Mengikut laporan, Kelantan sekarang ini turun berlatih tanpa dibimbing oleh Peter Butler.. Kehilangan jurulatih sudah pasti akan memberi impak yang besar kepada pasukan Kelantan.

Bagaimanapun, masih tiada tarikh tetap diumumkan sampai bila Peter Butler akan direhatkan sehingga beliau tampil untuk menjelaskan masalah sebenar kepada pihak pengurusan. Boleh dikatakan kedudukan Peter Butler masih tidak selamat seperti yang dolaporkan oleh beliau sebelum ini bahawasanya beliau dan KAFA sebenarnya sudah berdamai - tiada lagi salah faham..

Ada juga desas-desus mengatakan Kelantan tidak mengalami sebarang masalah untuk mencari pengganti Butler sekiranya beliau dan KAFA tidak lagi mencapai kata sepakat. Seolah gambaran awal bahawa Kelantan akan menukar jurulatih dan tidak kurang hebat juga rumors yang memperkatakan bahawa Datuk M Karathu akan kembali membimbing pasukan The Red Warriors.

Semuanya hanyalah khabar angin.. Diharap masalah perselisihan antara KAFA dan Butler tidak berpanjangan.. Jika tidak, Kelantan akan terkubur..

Gomo KELATE Gomo!!

No comments:

Post a Comment