Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Thursday, May 17, 2012

Sime Darby Tidak Peduli Rekod Kelantan

REKOD cemerlang Kelantan sepanjang musim ini langsung tidak menghadirkan rasa gerun pengendali Sime Darby FC, Ismail Zakaria menjelang pertemuan anak buahnya dengan gergasi Pantai Timur itu pada final Piala FA, Sabtu ini.

Ketika Kelantan dilihat terus konsisten pada saingan liga musim ini serta mempunyai koleksi deretan kejuaraan, skuad bimbingan Ismail tewas dua perlawanan pada saingan Liga Perdana sekali gus mencetuskan persoalan mampukah mereka menangani serangan bertali arus Kelantan nanti.

Namun, Ismail tidak mahu ambil pusing dengan rekod gah lawan mereka itu sebaliknya lebih memandang ke hadapan dengan menyatakan prestasi pada perlawanan sebenar nanti adalah lebih penting.

“Bagi saya, rekod tidak berapa penting tapi yang lebih penting ialah prestasi kami pada perlawanan sebenar.

“Saya cuma harap pemain mengikut rentak permainan yang dirancang ketika sesi latihan pada perlawanan Sabtu ini,” katanya yang tidak risau dengan dua kekalahan pada saingan liga sebelum ini.

Ismail juga tidak mahu meletakkan sandaran sepenuhnya di bahu pemain import, Patrick Ronaldinho Wleh bagi mengemudi jentera serangan pasukannya apabila bertemu Kelantan nanti.

“Jika berlaku apa-apa kepada Patrick, saya masih ada pilihan lain untuk menjana bahagian serangan. Ini (jentera serangan) bukan masalah utama,” katanya.

Metro.

No comments:

Post a Comment