Keputusan Terkini

Kelantan 0 vs JDT 3 (2 Sep 2014)... Pulau Pinang 1 vs Kelantan 3 (29 Aug 2014)... Kelantan 1 vs ATM 2 (26 Aug 2014)... ATM 0 vs Kelantan 3 (23 Aug 2014)... Kelantan 3 vs Pulau Pinang 1 (19 Aug 2014)... JDT 1 vs Kelantan 0 (13 Aug 2014)...

Artikel Berkaitan...

Sunday, December 11, 2011

Bentuk Kombinasi Pemain Mantap!

Laporan Metro 12-December-2011. Kelantan telah meletakkan arah tuju sebelum melangkah kaki ke tahun 2012 dengan misi "Semua pemain adalah pemain utama." Dengan ini, tiada lagi istilah skuad utama dalam pasukan Kelantan kerana kredibiliti dan kemampuan setiap pemain Kelantan termasuklah pemain simpanan adalah yang terbaik di kalangan yang terbaik.

“Kita mahu melahirkan pemain yang mempunyai kekuatan sama pada musim depan kerana kita tidak mahu kelemahan tanpa seorang pemain menjejaskan rentak permainan.

“Jika ada pertukaran pemain ketika perlawanan, kita mahu pemain yang digantikan itu mengekalkan rentak permainan malah mampu memberikan persembahan lebih baik tanpa menjejaskan kualiti permainan,” katanya ketika ditemui selepas perlawanan persahabatan menentang T-Team di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, kelmarin.

Pada persahabatan itu, penyerang sensasi Kelantan, Norshahrul Idlan Talaha (gambar) digandingkan bersama penyerang dari Lubnan, Mohamad Ghadar untuk menguji keserasian dalam perlawanan.

Annuar berkata, kedua-dua penyerang itu masih memerlukan masa bagi mencapai keserasian namun gandingan mereka bakal memberi kejutan.

“Mereka masih mempunyai masa untuk mendapatkan keserasian sebelum liga bermula agar menjadi pasangan digeruni kelak,” katanya.

Kelantan mempamerkan bisanya apabila menundukkan T-Team 2-0 hasil jaringan Mohamad Ghadar dan Indra Putra Mahiyuddin.

Sumber: Metro Ahad

Semoga skuad The Red Warriors 2012 lebih berbisa dan mengganas! Gomo KELATE Gomo!

No comments:

Post a Comment